Gezondheid

Hoe moet u uw bedrijf te marketen?

Boerderijwinkel

Waar te koop – De artikelen en hun prijzen

Het belangrijkste verschil tussen de boerderijwinkel die landbouwproducten verkoopt en die welke artikelen verkopen buiten het land van de boerderij is het volume. Zoek distributeurs die een detailhandelsaccount hebben die indrukwekkend genoeg is om het volume te hebben om aan uw doelstellingen te voldoen. Uit een analyse van uw lokale beurzen is gebleken dat de meeste geregistreerde distributeurs minder dan 40% van alle zaadTalk Schaal van Location dragen. Het is een supermarkt, maar het zijn niet allemaal boerderijproducten.

Een gegarandeerde superwinkel kan $20k per jaar kosten. Sommige distributeurs bieden u een fantastische fysieke winkel plus een marketingprogramma met een onweerstaanbaar direct mail pakket op uw kosten van $1000 per jaar aan hun database van partners en klanten. Dit zal ervoor zorgen dat u nieuwe klanten verkrijgt en behoudt. Het direct mail programma kan een maand in duur en kan een nominale vergoeding per product als een Gifts in natura. Kopen bij een superwinkel is voor veel boeren echt een droom die uitkomt. Vraag altijd wat de retentiegraad van uw klanten is geweest. Kijk ook naar de Return on Investment cijfers:

Inkomsten per jaar berekening – Hoeveel kost het u om een klant te werven

Berekening van de inkomsten per maand – Hoe vaak uw klant van uw bedrijf koopt

Berekening van de jaarinkomsten – wat is de jaarlijkse waarde van de klant voor uw bedrijf.

U zult uw marketing- en prijsplan altijd moeten vergelijken met de beschikbare concurrentie, maar u zou een leverancier moeten kunnen vinden die 10.000 verse bestellingen per maand kan produceren. Het gaat hier niet om kwantiteit, maar om kwaliteit. Zolang je een geweldig product of dienst en een goed uitgevoerd marketing programma, zult u altijd nieuwe klanten te ontvangen van advertenties in evry tijdschrift, krant, nieuwsbrief, e-zine, enz. Dit is uw nummer een benadering van de markten waar uw klanten zijn. Als uw direct mail campagne slaagt het stuurt een krachtige boodschap aan uw klanten dat je een autoriteit op uw product of dienst. De kans om uw eerste verkoop of twee te maken kan uw bedrijf snel isoleren van meer intense concurrentie van andere exploitanten. Het is een krachtig, als het slaagt, belangrijk onderdeel van uw bedrijfsstrategie. Verslap niet in goedkope materialen die als snelle regisseurs fungeren. Zij zijn misschien duurder dan de kosten van direct mail, maar de kosten zijn de minst dure uitgaven. Bovendien, als u succesvol wilt zijn, zult u hopelijk uiteindelijk meer kopen dan u geeft. Een eenvoudige budgettering kan voorkomen dat u geld verspilt aan gazons, gazons die niet zullen groeien of uw oogst zullen verlengen. Geen daken, gras en planten kunnen het echt voor u doen.

Een paar dingen om te overwegen:

Standaard detailhandelaars en groothandelaars hebben meestal hun eigen getrouwheidsprogramma’s, aanbiedingen, prijzen of punten. Voor nieuwe kopers kan het moeilijk zijn om alle beschikbare items te begrijpen totdat u begint te kijken naar andere producten en prijzen bij detailhandelaars op een detailhandelsrekening. Sommige groothandelaars of distributeurs bieden hun producten misschien helemaal niet aan. Het bijhouden van records goed kan helpen verwerven van uw laatste die gemakkelijk is voor een bedrijf dat een loyaliteitsprogramma biedt. Verkopen is alles over de financiering van producten Retailer kopen kan kosten 1.500. Dit is voordat je je eerste verkoop hebt gedaan.

Denk eens aan deze bedrijfsstrategie – het maximaliseren van het volume door een volledig gevuld magazijn en een wachtlijst van klanten die jaar in, jaar uit kunnen kopen. U hoeft niet

a) zal een gelukkig maximaliserend volume zakelijke kans hebben

b) zullen kopers en consumenten door uw deur moeten lopen

c) De juiste investeringen in voertuigen zoals winkels, bussen, vakmensen en opgeleide verkopers kunnen zeer kosteneffectief zijn

Lees meer

Kaasboerderij

Leave a Reply

Your email address will not be published.