Gezondheid

Hoe moet je gezond en fit te zijn?

Gezondheid werknemer

Een goede gezondheid is een essentiële voorwaarde voor een succesvolle en productieve professional. Het garandeert u een langer leven. Gezond zijn betekent niet dat je aan ziekten lijdt. Een eenvoudige checkup brengt elk gebrek aan gezondheid medewerkers aan het licht. Wilt u weten hoe u gezond en fit kunt zijn? Dan kunt u elke gezondheidsfunctionaris raadplegen.

Hij kan u een programma thuis aanbevelen, een fitnesstrainer, elke mogelijke tussenkomst zoals lid worden van een gezondheidsclub, sportschool of sport, en elke andere totale systeembenadering voor uw gezondheids- en fitnessprogramma.

Het hoofddoel van alle gezondheidsprogramma’s is u direct of indirect te helpen uw ziekterisico met ten minste 10% te verminderen. De hoop is een daling van 20% tot 30% van het totale ziekterisico bij een persoon te zien. De uitdaging bestaat er dus in het lichaam ervan te overtuigen dat het obesitas en diabetes moet bestrijden in plaats van te helpen bij gewichtsverlies. Zwaarlijvigheid en diabetes zijn de belangrijkste risicofactoren voor vele ziekten.

Uit persoonlijke ervaring heb ik in het verleden verschillende programma’s geprobeerd, maar f deze gezondheidsambtenaren zijn meer bezorgd over hun jaarcijfers, zij zijn meer geïnteresseerd in hoeveel hun risico op ziekte verminderen, of verlagen. Meestal vragen ze hiernaar omdat het hen een excuus geeft om je van ingewikkelde oefeningen af te houden. Maar ik geef geen excuus. Er zijn eenvoudige oefeningen die je echt kunnen versnellen met afvallen en je helpen vet te verbranden. Enkele van die oefeningen zijn zoals hieronder:

– Hangen – Dit is een van de gemakkelijkste bewegingen die we kunnen doen. Stel je voor dat je in een boomtak zit en hang daar gewoon de hele dag. Deze oefening helpt ons bij het verlengen van de ruggenwervelschijven en ontwikkelt stevige onderrugspieren. Het is een van de beste oefeningen om de lever te ontgiften van ongewenste lading.

– Stage Diving – Dit is het resultaat van duikbijten. Omdat je buik wijd open staat, dwingt het je darmkanaal om de inhoud te legen. Een– vanwege het legen van het spijsverteringskanaal. Deze oefening helpt enorm om–

– Platte schouders – Deze oefening dwingt je schouders ook om plat te gaan, lekker tegen elkaar aan. Deze oefening moet samen met hangen worden gedaan.

Lees meer

Fruit op de zaak

Leave a Reply

Your email address will not be published.